Το Κυκλοφοριακό Πρόβλημα της Παροικίας και εμείς.
Εισαγωγή - Ιστορικό Το κυκλοφοριακό ήταν πάντα προβληματικό στην Πάρο. Ιστορικά, όλα τα χωριά επικοινωνούσαν μεταξύ τους με μονοπάτια , που στην καλύτερη περίπτωση χωρούσαν κάτι παραπάνω από 2 μουλάρια πλήρως φορτωμένα . Η κατάσταση παρέμεινε απαράλλακτη για αιώνες. Στα τέλη του 19 ου αιώνα, η Εταιρία Μαρμάρων έφτιαξε σιδηροδρομική γραμμή από τα λατομεία έως το Βίντζι. Με την πτώχευση της Εταιρίας στις αρχές του 20 ου αιώνα, η εγκαταλελειμμένη γραμμή λεηλατήθηκε και οι ράγες χρησιμοποιήθηκαν για δομικά υλικά . Σταδιακά η αυξανόμενη κίνηση Βορρά - Νότου, η οποία γινόταν σχεδόν αποκλειστικά μέσα από την Αγορά επέβαλλε την εμφάνιση των πρώτων λεωφορείων και ανάγκασε την δημιουργία του πρώτου ‘περιφερειακού’, που θα ένωνε τον Πάνω με τον Κάτω γιαλό, με μπάζωμα κάτω από τον Άγιο Κωνσταντίνο. Ο δρόμος ήταν τσιμεντένιος και περιλάμβανε τις σημερινές οδούς Γιάννη Πάριου, Εκατονταπυλιανής, Βελέντζ...
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου