Σχετικά με την Συνεδρίαση της Επιτροπής Διαβούλευσης του Δήμου Πάρου, για το Κυκλοφοριακό της Παροικίας, στις 19/1/2018


Σήμερα 19/1/2018 έγινε η Συνεδρίαση της Επιτροπής Διαβούλευσης του Δήμου Πάρου.
Η ανακοίνωση εδώΔεύτερο θέμα, το Κυκλοφοριακό της Παροικίας

Ο Σύλλογός μας, παρ’ όλο που η επίσημη συμμετοχή του εκκρεμεί προς ψήφιση από το Δ.Σ. Δήμου Πάρου, ήταν παρών με 3 μέλη του Δ.Σ., και αρκετά μέλη. Συζητήθηκαν προτάσεις από Μέλη της Επιτροπής Διαβούλευσης, τον Σύλλογο Ταξί, το ΚΤΕΛ, τον Σύλλογο Παραδοσιακού Οικισμού Παροικίας Πάρου, εκπρόσωπο του Συλλόγου καφε/εστιατόρων, εκπρόσωπο του λιμεναρχείου κ.α.
Οι προτάσεις συγκεντρώθηκαν και θα υποβληθούν κατ’ αρχάς σε μελετητικό γραφείο των Αθηνών.

Όσον αφορά τον Σύλλογο Παραδοσιακού Οικισμού:

1. Παραδόθηκε η Ομιλία που είχε γίνει στην Γενική Συνέλευση στις 10/1/2018, με όλες τις βασικές προτάσεις μας και μπορείτε να την δείτε εδώ.

2. Παραδόθηκε έγγραφο με απόσπασμα των πρακτικών με τα ψηφισμένα θέματα, που λέει τα εξής:

Από την Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Παραδοσιακού Οικισμού, που έγινε στην Αίθουσα του Πολιτιστικού Συλλόγου ‘Αρχίλοχος’ στις 10/1/2018, ψηφίστηκαν να προταθούν για υποβολή στους αρμόδιους φορείς τα παρακάτω 
(από τα Πρακτικά της Συνέλευσης):
1/ Μελέτη Ρυμοτομικού, που περιλαμβάνει και χάραξη 2ου περιφερειακού (Ομόφωνα)
2/ Να μην γίνει διπλής κυκλοφορίας η οδός «Γιάννη Πάριου». (Κατά πλειοψηφία - 3 ψήφοι κατά)
3/ Η παραλιακή να κλείνει όπως πριν εποχιακά (πριν από το Πάσχα) και όχι όλο τον χρόνο (Κατά πλειοψηφία - 7 ψήφοι κατά)
4/ Η μετατροπή σε κόμβο το κτίριο «Πανώριου» στη διασταύρωση των οδών «Νικολάου Στέλλα» και «Αγίας Θεοκτίστης».  (Κατά πλειοψηφία)
5/ Η μεταφορά των ΚΤΕΛ στην οδό «Φραγκίσκου Βελέντζα», απέναντι από το ΚΥΠ. (Κατά πλειοψηφία ) (δεν διευκρινίστηκε σύμφωνα με πιο σχέδιο.)
Παροικία 18/1/2018
Ο Σύλλογος Παραδοσιακού Οικισμού Παροικίας Πάρου

Να σημειώσουμε εδώ, ότι στάλθηκε χτες email από μέλος του Συλλόγου με προσθήκες στα παραπάνω. Το email και την εξήγηση, μπορείτε να δείτε εδώ.

3. Παραδόθηκε έγγραφο που αναλύει/διευκρινίζει  τις προτάσεις του Δ.Σ. του Παραδοσιακού Οικισμού Παροικίας.

Το έγγραφο:



ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥ ΟΙΚΙΣΜΟΥ ΠΑΡΟΙΚΙΑΣ ΠΑΡΟΥ

Λόγω του ότι πολλοί έδειξαν ενδιαφέρον για την πρόταση μας για μετατροπή της Παραλιακής Οδού (Γιάννη Πάριου) σε πεζόδρομο ελεγχόμενης κυκλοφορίας, αλλά είχαν επιφυλάξεις κυρίως λόγω απαγόρευσης στάθμευσης, παραθέτουμε επεξηγήσεις. 
Να αναφέρουμε όμως πρώτα ότι το Κυκλοφοριακό Πρόβλημα και το συνακόλουθο πρόβλημα στάθμευσης είναι εγγενές σε Ελληνικές Πόλεις, που όλες έχουν εξελιχθεί στο ίδιο μέρος μέσα από Αιώνες. Όλες έχουν προσπαθήσει να δώσουν λύση, λαμβάνοντας πάντα υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους. 
Παραδείγματα: 
Θεσσαλονίκη, Ερμούπολη, Βόλος,  Πάτρα, Ιωάννινα, Μύκονος, Χίος, Ναύπλιο, Ύδρα,Κέρκυρα, Κως, Ηράκλειο Κρήτης, και λόγω του διαρκώς διογκούμενου προβλήματος, συνεχώς προσπαθούν να βελτιώσουν την κατάσταση. Ενδεικτικά και μερικά παραδείγματα από Πόλεις της Ευρώπης: Leiden- Ολλανδία, Ζυρίχη – Ελβετία, Λευκωσία – Κύπρος,. 
Τέλος, εδώ οι γενικοί κανόνες που ισχύουν σε πολλές πόλεις της Ευρώπης.

Tο παρόν είναι διευκρινήσεις προτάσεων για ένα πακέτο μέτρων για το συγκεκριμένο κομμάτι του προβλήματος του Κυκλοφοριακού της Παροικίας. Επικεντρώνεται ΜΟΝΟ στην Γιάννη Πάριου και την ανακατανομή των θέσεων σταθμεύσεως, φυσικά προτείνοντας λύσεις και για τα προβλήματα των υπαρχόντων Πάρκινγκ που θα αναλάβουν τον φόρτο. Δεν μπορεί να λειτουργήσει τίποτα αποσπασματικά, σπασμωδικά (χωρίς μελέτη), ή τουλάχιστον χωρίς ένα καθορισμένο χρονοδιάγραμμα πραγματοποίησης. Φυσικά: α) είναι απλά ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ που αν εγκριθούν, πρέπει να μελετηθούν από Συγκοινωνιολόγους, σε συνδυασμό με το μελλοντικό Σχέδιο Πόλης και β) συνδυάζονται και για άλλα προβληματικά τμήματα της Παροικίας, όπως Πλατεία Μαντώς, Πλατεία Αλυγαριάς, Περιοχή Ξενοδοχείων στα Λιβάδια κτλ. Αναλυτικά:

1. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ - ΚΑΤΟΙΚΟΙ – ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ – ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ
1.1. Καταμέτρηση και δημιουργία Μητρώου Αυτοκινήτων Μονίμων Κατοίκων Παλαιού Οικισμού, οι οποίοι είναι φυσικά και Δημότες Πάρου και η συγκεκριμένη Κατοικία τους είναι ταυτόχρονα και Φορολογική τους Κατοικία (Ε1, Ε9, Μισθωτήριο, ΔΕΗ). Με το Νέο σύστημα ονοματοδοσίας οδών και αρίθμησης, είναι εύκολο να μηχανογραφηθούν. Η απόσταση της κατοικίας από το πλησιέστερο Πάρκινγκ θα ληφθεί φυσικά υπ’ όψη. Έκδοση κάρτας αυτοκινήτου μόνιμου κατοίκου η/και αισθητήρα για αυτόματη ανύψωση μπάρας. Εξαιρέσεις σε αυτή την κατηγορία θα γίνουν μόνον για ΑΜΕΑ, φροντίδα υπερηλίκων, κατάκοιτων κτλ. Δεύτερη κατηγορία οι ΜΟΝΙΜΟΙ (όλο το έτος) εργαζόμενοι στον Παλαιό Οικισμό με επίσης υπολογισμό απόστασης εργασίας από Πάρκινγκ και πρόβλεψη για ΑΜΕΑ. Τρίτη Κατηγορία οι εποχιακοί εργαζόμενοι/Μη μόνιμοι Κάτοικοι, (που έχουν δεύτερη κατοικία στον Παλαιό Οικισμό), με τις ίδιες προϋποθέσεις. Τέταρτη οι παραθεριστές/ολιγόωροι επισκέπτες. Σε αυτούς περιλαμβάνονται και κάτοικοι άλλων Χωριών που επισκέπτονται για διάφορους λόγους την Παροικία: Δημόσιους Οργανισμούς, Τράπεζες, ψυχαγωγία κτλ.
1.2. Εξασφάλιση θέσεων των Μονίμων Κατοίκων σε ‘ανταποδοτικά’ (βλέπε 2.4) και Γιάννη Πάριου, με Ετήσιο/Εξαμηνιαίο/Τριμηνιαίο κλιμακούμενο αντίτιμο. Κατ’ αρχάς άδεια μόνο για ένα αυτοκίνητο και ανάλογα με τον συνολικό αριθμό των αυτοκινήτων, άδεια για δεύτερο, οπωσδήποτε ακριβότερα.
1.3. Εργαζόμενοι: Δυνατότητα εξαγοράς θέσεως, οπωσδήποτε ακριβότερη από μόνιμους κατοίκους και για ορισμένες ώρες (βάρδια) ή για σαιζόν.
1.4. Εποχιακά εργαζόμενοι ή Παριανοί της Αθήνας (μεγάλα διαστήματα παραμονής στην Πάρο) θα μπορούν να αποκτήσουν ειδικές χρονικά μεγάλες κάρτες.
1.5. Επισκέπτες/παραθεριστές: πληρωμή με ώρα ή συμφερότερη αγορά χρονοκάρτας. Επίσης δυνατότητα στάθμευσης δωρεάν στις «Γαλάζιες» ή ‘Ασπρες» θέσεις (βλέπε 2.5.1, 2.5.2)
1.6. Η προαναφερθείσα Κάρτα Αυτοκινήτου Μόνιμου Κατοίκου, μπορεί να είναι σε ισχύ/και σε συνεργασία με αντίστοιχες από τα άλλα Χωριά (π.χ. Νάουσα, Λεύκες, Αλυκή κτλ)

2. ΧΩΡΟΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
2.1 Πρέπει να κατοχυρωθούν τα υπάρχοντα Πάρκινγκ μακροχρόνια, είτε με συμβόλαια είτε με αγορά.
2.2. Να αναζητηθούν και άλλα τα οποία πρέπει να αγορασθούν από τον Δήμο. Υπάρχουν χώροι πλησίον του Περιφερειακού. Τα προβλήματα με την Αρχαιολογία που οπωσδήποτε θα προκύψουν, μπορεί να παρακαμφθούν, με διάφορους τρόπους επι τόπου προφύλαξης πιθανών ευρημάτων για μελλοντική εκμετάλλευση. Η Αρχαιολογική Υπηρεσία φυσικά δεν έχει τους πόρους για ανασκαφές σύντομα και μπορεί να υπάρξει συμφωνία για το μέλλον.
2.3. Πρέπει άμεσα να γίνει μελέτη για δημιουργία κατάλληλου δαπέδου πχ κουρασάνι και διαγράμμιση (μετά από μελέτη) όλων των Δημοτικών Πάρκινγκ, ώστε να γίνεται βέλτιστη/μέγιστη εκμετάλλευση. Παράλληλα πρέπει να μελετηθούν φωτισμός, καθαριότητα, φύλαξη, ασφάλεια και να πραγματοποιηθούν το συντομότερο. 
2.4. Επιβάλλεται τα Πάρκινγκ προς την πλευρά του Οικισμού (P3 Γράβαρη, P4 Ανάργυρου, Ρ5 REX και άλλα πιθανά μελλοντικά) σαν ‘προνομιούχα’ σε πρόσβαση στην Πόλη, να γίνουν ανταποδοτικά, με σύστημα φυλασσόμενης αυτόματης μπάρας, με κάρτα. Οι έχοντες μόνιμη θέση (Μόνιμοι Κάτοικοι) εισέρχονται με την κάρτα τους, οι δε υπόλοιποι, διαφόρων κατηγοριών, θα έχουν προσωρινή, που θα εκδίδεται από μηχάνημα κατά την είσοδο (που θα ανοίγει την μπάρα), και θα ακυρώνεται με εξόφληση σε αντίστοιχο μηχάνημα ΠΡΙΝ την έξοδο. Το μηχάνημα θα ελέγχει την πληρότητα του Πάρκινγκ. Τα έσοδα από αυτά θα βοηθήσουν τον Δήμο και για πρόσληψη (εποχιακού) προσωπικού, αλλά και για περαιτέρω βελτίωση των υποδομών.
2.5. Να καταμετρηθούν οι θέσεις εκτός οργανωμένων Πάρκινγκ στους δρόμους που θα επιτρέπεται η προσωρινή δωρεάν Στάθμευση υπό όρους, και να γίνει διαγράμμιση. Ανάλογα με την θέση, η διαγράμμιση μπορεί να είναι είτε βαμμένη, είτε με μόνιμο τρόπο (ένθετη πέτρα σε λευκό ή γαλάζιο χρώμα) πάντα με σεβασμό στο περιβάλλον. 
2.5.1. Πιθανή επέκταση του μέτρου ελεγχόμενης στάθμευσης που τώρα ξεκινά στην Εκατονταπυλιανής και σε άλλα σημεία της Πόλης (π.χ. Χρήστου Κωνσταντόπουλου)
2.5.2. Διαχωρισμός των δωρεάν θέσεων σε 2 κατηγορίες : Γαλάζια διαγράμμιση: Περιορισμένος χρόνος στάθμευσης. Ανάλογα με την περιοχή: π.χ. στις Δημόσιες Υπηρεσίες 15 λεπτά, σε Σχολείο 5-10 λεπτά, σε χχχ 30 λεπτά κ.ο.κ. Λευκή διαγράμμιση: Ελεύθερη στάθμευση, εκτός αν ισχύει άλλη χρονική απαγόρευση (π.χ. παρέλαση, έργα, χρονική εναλλαγή πλευράς παρκαρίσματος, κτλ)
2.5.3. Τα ανωτέρω θα ελέγχονται με το Πανευρωπαϊκό γαλάζιο «Ρολογάκι», που θα αφήνει ο οδηγός σε εμφανή θέση δεξιά στο παρμπρίζ (από μέσα)
2.6. Πρόβλεψη/μελέτη για δέλεαρ bonus άδειας παρκαρίσματος με αγορές από τα καταστήματα της Παλαιάς Αγοράς. Ανάλογα την αγορά και το bonus ή έκπτωση. Π.χ. έως >10€: 15 λεπτά, αγορές >20€ : 30’, >50€: 1 ώρα κτλ. 
2.7. Ειδικές θέσεις οχημάτων τροφοδοσίας, ασθενοφόρων stand by, φορτηγών Δήμου κτλ, με ειδική διαγράμμιση διαφορετικού χρώματος (κίτρινη).
2.8. Προς το παρόν, ελεύθερη στάθμευση στα υπόλοιπα Πάρκινγκ, (Ρ1, Ρ2, Ρ6) ΑΛΛΑ με δημιουργία βασικών υποδομών ΚΑΙ εκεί.
2.9. Μελέτη για εύρεση και κατοχύρωση χώρων, στάθμευσης μοτοσυκλετών/ποδηλάτων κοντά στην Πόλη. Δεν απαιτείται μεγάλος χώρος όπως για αυτοκίνητα, οπότε μπορούν να χρησιμοποιηθούν μικρότερα οικόπεδα, με πρόσβαση δύσκολη έως αδύνατη για αυτοκίνητα, που ακόμα υπάρχουν αναξιοποίητα περιμετρικά της Πόλης. Φυσικά με υποδομές και αρχικά δωρεάν, σαν δέλεαρ απομάκρυνσης των δίκυκλων από διάφορα σημεία που ενοχλούν. Οι οδηγοί αυτών θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν την Δημοτική Συγκοινωνία.
2.11. Να ξεκινήσει μελέτη για κατασκευή πολυωρόφου γκαράζ. Το μέλλον όπως έδειξαν οι αριθμοί, είναι πολύ πλησιέστερα από ότι νομίζουμε. Η προστασία από τα φυσικά στοιχεία που θα παρέχεται, θα αντισταθμίζει το κόστος για τους αυτοκινητιστές και θα υπάρξει σχετικά σύντομη απόσβεση (Οικονομοτεχνική μελέτη)
2.10. Μελλοντική Κατάσταση: Οριοθέτηση Πόλης με πινακίδες. Μέσα στα όρια επιτρέπεται η στάθμευση ΜΟΝΟ σε διαγραμμισμένες θέσεις. Απαγορεύεται οπουδήποτε αλλού, έστω και αν δεν υπάρχει σήμα απαγόρευσης. 
2.11. Μελλοντική Κατάσταση: Πρόβλεψη/μελέτη για σταδιακή μεταφορά υπηρεσιών υπερτοπικού χαρακτήρα με μεγάλη κίνηση, εκτός Παροικίας (Π.Χ. Αστυνομία, ΔΕΕΔΥΕ, ΙΚΑ, ΔΟΥ, ΚΑΠΗ, Τράπεζες, Ανάργυρος (;) σε Παρασπόρο, περιμετρικά της Παροικίας ή Παλιά κτίρια Αεροδρομίου) για γενικότερη ανακούφιση του Κυκλοφοριακού Φόρτου. 

3. ΣΗΜΑΝΣΗ ΧΩΡΩΝ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
3.1. ‘Έξυπνο σύστημα φωτεινών πινακίδων στα σημεία εισόδου στην Πόλη και Λιμάνι. Θα φαίνεται αμέσως πόσες κενές θέσεις υπάρχουν στα επί πληρωμή, με αποτέλεσμα λιγότερες άσκοπες μετακινήσεις. 
3.2. Εφαρμογή για έξυπνα κινητά, με κατ’ αρχάς ένδειξη ελεύθερων θέσεων, μετέπειτα και για ‘κλείσιμο’ και πληρωμή.
3.3. Πινακίδες από και προς τα πάρκινγκ μέσα στον Οικισμό ιδίως σε σταυροδρόμια. Λόγω ιδιαιτεροτήτων, πρέπει να γίνει ιδιαίτερη μελέτη χρηστικότητας και καλαισθησίας.

4. ΠΑΡΑΛΙΑΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ
4.1. Στρώση με κυβόλιθους από του Καλελέ μέχρι και την έξοδο του Ποταμού Κορμού στην Ζωοδόχο Πηγή ( ή Μπουνταράκι.) Λόγοι: εμπέδωση ότι είναι χώρος αναψυχής, κυρίως πεζών, για ελάττωση ταχύτητας διερχόμενων οχημάτων, ομοιομορφία τις απογευματινές ώρες, ασφάλεια πεζών. Έξυπνη Μπάρα με κάρτα στην αρχή του. Περνάνε μόνο Κάτοικοι με εξασφαλισμένη θέση, Δημοτική Συγκοινωνία, Απορριμματοφόρα, Οχήματα Τροφοδοσίας (Ορισμένες ώρες), ορισμένα ΙΧ για ΚΑΠΗ, Ασθενοφόρα, Πυροσβεστικά, περιπολικά και Ταξί με άδεια (για ΑΜΕΑ, ασθενείς κτλ.). 
4.2. Διαγράμμιση θέσεων, με τρόπο που προαναφέρθηκε στο 2.5.
4.3. Τους Τουριστικούς μήνες  (4 η 5) πρόβλεψη για μεταφορά των αυτοκινήτων των μονίμων κατοίκων στα ‘Ανταποδοτικά’ ή σύστημα ανάλογο του υπάρχοντος σε ισχύ.
4.4. Πρόβλεψη για ποδηλατόδρομο (χρωματιστός ασφαλτοτάπητας, κουρασάνι)

5. ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
5.1. Προσαρμογή δρομολογίων Δημοτικής Συγκοινωνίας με τουλάχιστον 2 λεωφορεία σε loop προς 2 κατευθύνσεις.
5.2. Πρόγραμμα (ώρες άφιξης) του λεωφορείου στην πινακίδα κάθε στάσης, ιδανικά ένδειξη πραγματικού χρόνου αναμονής στις στάσεις με φωτεινό πίνακα.
5.2. Για πεζούς, βλέπε 3.3.

6. ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
6.1. Καμπάνια ενημέρωσης των Παριανών και επισκεπτών για τα εφαρμοζόμενα μέτρα που θα περιλαμβάνει και μόνιμη σελίδα στο Διαδίκτυο με επεξηγήσεις

Καταλαβαίνουμε ότι επειδή αυτά τα μέτρα αν και απαραίτητα και πολλά αυτονόητα, δεν είναι δυνατόν να γίνουν μέχρι το καλοκαίρι, προτείνουμε μερικά άμεσα για υποτυπώδη βελτίωση, ευαισθητοποίηση αλλά και για δοκιμή δυνατοτήτων:
1. Τοποθέτηση διαχωριστικών στην Μαυρογένη (Πεπέ) και πινακίδων κατεύθυνσης ‘Προς Λιμάνι’, για δοκιμή του μέτρου του 3,20μ της πρότασης Παρασκευόπουλου. Πλήρωση των διαχωριστικών με νερό, για αδύνατη μετακίνηση. Αντίστοιχα και στην στροφή στο Καρνάγιο/Πεπέ για βελτίωση ορατότητας.
2. Μεταφορά σιδερένιου φράχτη στην περιοχή του Λιμανιού κατά 1.80μ (πρόταση Γιαμίν) για διευκόλυνση διέλευσης επιβατών ΚΤΕΛ.
3. Μόνιμη μπάρα (φυλασσόμενη) στου Καλελέ (Άγιος Ιωάννης Θεολόγος), με ταυτόχρονα απελευθέρωση χώρου ικανού για μεταβολή ΙΧ αυτοκινήτου τις απογευματινές/βραδυνές ώρες (παρκαρισμένα και προς ΚΤΕΛ). Οπωσδήποτε ελεύθερη πρόσβαση για περιπολικό, ασθενοφόρο, πυροσβεστικό κτλ.
4. Φυλασσόμενες μπάρες (Δημοτική Αστυνομία) στην Ζωοδόχο Πηγή και Μπουνταράκι. Απαγόρευση εξόδου και οπωσδήποτε κλήση στους ξεχασμένους.
5. Μελέτη και ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ διαγράμμιση Πάρκινγκ Ρ3, Ρ4, Ρ5, αρχικά κυρίως για δημιουργία συνείδησης σωστής στάθμευσης. 
6. Αφαίρεση άχρηστων/παραπλανητικών πινακίδων στην Γιάννη Πάριου.
7. Πολύγλωσσο χαρτάκι μεγέθους Α6 με σύσταση από τον Δήμο ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο σε χώρο που δεν επιτρέπεται. Μοίρασμα σε όλη την διάρκεια του Καλοκαιριού. Δημιουργία σωστής συνείδησης.
8. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ για τα αυτοκίνητα που ενοχλούν (π.χ. στροφές), άμεση και πλήρης επιβολή του Νόμου (απομάκρυνση), άρα άμεσα πρόβλεψη για χώρο φύλαξης αυτών. Αν δεν κάνουμε λάθος, έχει εγκριθεί κονδύλι 1800€ από το Δ.Σ. του Δήμου Πάρου για αυτό ακριβώς τον λόγο.
9. Σύσκεψη του Δημάρχου/Αντιδημάρχων με ΟΛΟΥΣ τους ιδιοκτήτες Γραφείων Ενοικιάσεως Αυτοκινήτων Παροικίας για εξεύρεση συναινετικής λύσης. Αν δεν υπάρξει, επιβολή του Νόμου. Παράδειγμα συναινετικής λύσης: Παρκάρισμα των προς ενοικίαση της ημέρας όλων των Εταιρειών στο δεύτερο τμήμα του Ρ1 ή Ρ2 (που έτσι κι αλλιώς είναι άδειο ακόμα και τον Αύγουστο) και μεταφορά πελατών με πουλμανάκι που περνάει από όλα. Γραφείο (λυόμενη κατασκευή;) επί τόπου που θα εξυπηρετεί ΟΛΑ τα γραφεία για παράδοση-παραλαβή, και επιστροφή στο Λιμάνι με το πουλμανάκι. Επάνδρωση με υπαλλήλους από όλους. Η προτεινόμενη λύση είναι παραλλαγή παγιωμένης κατάστασης σε αεροδρόμια και ΟΛΟΙ οι Τουρίστες Εξωτερικού (τουλάχιστον) είναι πλήρως εξοικειωμένοι με το σύστημα αυτό.

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Παραδοσιακού Οικισμού Παροικίας Πάρου

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ενημέρωση σχετικά με τους κανόνες του Παραδοσιακού Οικισμού Παροικίας Πάρου

Δελτίο Τύπου - Ευχαριστήριο διοργανωτών για την εκδήλωση της Πρωτομαγιάς στο Αγροκήπιο 2024!